fredag 5 februari 2010

Oj oj oj vad det går (C)egt

Om man läser politiska bloggar de senaste veckorna är det inte många som har positiva ord till övers för Maud Olofsson eller Centerpartiet just nu.

Det är nästan så man blir lite orolig för det tenderar att närma sig mobbningsgränsen, och jag tror att vi oppositionella ska akta oss för att alltför mycket göra tant Maud och hennes stackars underhuggare till ett offer. Människor tycker synd om offer, vilket väcker sympati.

Maud, Carlgren, Erlandsson, Federley (måste bara lägga in här att Federley i sina 5 senaste blogginlägg har markanta stavfel, är han dyslektiker eller får man raljera över detta?) etc. kommer ändå fortsätta att leverera både grodor och misslyckanden ända fram till valet så vi behöver nog inte oroa oss så mycket egentligen. Undrar om de planerar någon form av hemkomstfest i Robertsfors efter valet...

2 kommentarer:

  1. Han är inte dyslektiker men skriver jävligt snabbt o läser inte igenom. Raljera på du. FÖr mig är bloggar ett område där man får tillåta snabbheten.

    SvaraRadera
  2. He he, OK. Jag köper absolut ditt lilla försvar, och tackar också för att jag slapp skämmas (hade inte velat raljera över någon med ett handikapp naturligtvis)... men tillåter mig ändå fortsätta att finna det underhållande när folk som befinner sig högt upp på samhällsskalan inte kan få rätt ordning på bokstäverna.
    Men visst är bloggar ett område där snabbheten är tillåten, och där stavfel är tillåtna. Lovar att bara kritisera din politik i fortsättningen :)

    SvaraRadera