lördag 13 mars 2010

Men oops...

Jag skäms!!! Jag använde för ett kort tag sedan den avgående CUF-ordföranden i Västernorrland, Stefan Lundqvist i debatten angående Centerpartiets golgata. Även om Lundqvist ord var korrekta i detta fall då han sade att Centern är ett dött parti och borde avskeda nuvarande partiledare, så har det visat sig att Lundqvist omdöme totalt havererat under de senaste veckorna då han efter sin avgång har valt att gå med i Sverigedemokraterna istället!

Låt mig säga så här: Det var absolut sista gången jag använde denna knäppskalle som referens, var så säkra! Jag skäms, även om jag då inte hade någon aning om Lundqvists planer. Jag ber om ursäkt för min dåligt uppcheckade referens!

Jag var dock inte ensam om att använda Lundqvist emot Centern denna dag och kommer att höra av mig till berörda för att påtala hans övergång.

Intressant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar