onsdag 17 december 2008

Jag var tvungen bara att göra detta testet, för även om det inte är en dagboksblog så kan det ju inte vara totalt tvärtomt på info om mig.

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de fem 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 Favoritprogram;
1. På spåret
2. Heroes
3. Vänner
4. Allt med Fredrik Lindström
5. Rederiet
6. Anders och Måns
7. Karl-Bertil Jonssons jul
8. Fem myror är fler än fyra elefanter, jag har säkert glömt något nu, men det får vara

8 Saker jag gjorde igår;
1. Åt frukost
2. Handlade åt min syster med familj
3. Lagade middag
4. Åt middag
5. Facebookade
6. Läste blogar
7. Lekte med systersonen
8. Sov

8 Saker jag ser fram emot;
1. Kommande säsong i Spanien
2. Ture Sventon
3. Julaftonens årliga musiktävling
4. Julcupen i MIF:s regi
5. Julpokern
6. Att må bra
7. En säsong i Spanien där lokala laget ligger kvar i La Liga
8. Obamas presidentperiod


8 Restauranger som jag gillar;
1. Coco Thai, Örebro
2. Sand Bar och Sushi (Rhodos)
3. To Stenou (Rhodos)
4. Efesos, Örebro
5. Kungshallen, Sthlm
6. Byblos, Örebro
7. CGs Pizza, Danderyd
8. Alla Max-restauranger

8 Saker på min önskelista;
1. En bättre miljö
2. En bättre regering
3. Ett nytt samhälle
4. En portabel hårddisk
5. En MIDI-keyboard
6. Ett bättre notskrivningsprogram (en bättre version av Finale)
7. Ett bättre MIDI-program (typ Protools)
8. Klyschigast av allt - Fred på jorden :-)

Jag tänker utmana min mor på http://ninahsblog.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar